نظردهنده: بي نام

سلام ميخاستم ببينم به اسم مادر معصومه چه اسمهاي پسر و دختر مناسب است؟
سهشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۷:۵۰ صبح
پاسخ: سلام. دقيقاً نرمافزار فوق به همين منظور طراحي شده است. كافيست آن را دانلود نموده و اجرا كنيد تا اسامي مناسبي را پيشنهاد نمايد. موفق باشيد.

سلام برادربزرگوارمطالبتان راخواندم وخيلي ناراحت شدم ولي منم مشكلم تقريبامثل شماست وبادختراستادم ازدواج كردم ولي خداروشكربچه ندارم بنده هم طلبه هستم وپرديسان ميشينم.وفك كنم شمارودرفيضيه ودارالشفاديدم.
يكشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۸:۲۶ صبح
پاسخ: در شعبه دوم دادگاه خودمان، آقايي سمت دادياري داشت، ايشان وقتي پرونده را بررسي ميكرد، با شگفتي و لحني تحقيرآميز گفت: «آخه تو نفهميدي نبايد با دختر استادت ازدواج كني؟! آدم عاقل با دختر استاد ازدواج ميكنه؟ ما يكي ميشناختيم شاگرد مكانيك بود، با دختر اوستاش ازدواج كرد، زندگيش دووم نياورد. معلومه به مشكل ميخوري!!!» خلاصه ما آنجا بود كه فهميديم آنچه در كتابهايي چون «سيماي فرزانگان» و «سياحت شرق» خواندهايم يا خداي نكرده كذب و افتراست كه به علما بستهاند و يا «فرهنگ» روحانيت تغيير جدي كرده كه اين مصائب را بار آورده؛ آنچه اندر مزايا و محسنات دامادي استاد گفته شده است! تشكر از تشريف فرمايي شما. اميد كه پروردگار شما را مشمول عنايات خاصه خود فرمايد، هم دوشيزهاي پاك و مطهّره و «مطيعه» نصيب شما نمايد و هم جمع كثيري از فرزندان صالح خادم اسلام و مكتب اهل بيت(ع). (آنچه يافت مينشود دعا كرديم كه فرمودهاند همهچيز را از ما بخواهيد و مقيّد نكردند به ممكنات! :)