خانم يا آقاي شبنم
بد وبيراه را شما شروع كرديد!
توهين را شما هم!
اينجا دوست يا اقوام همه مي آيند و نظرشان را ميدهند ولي شما هستيد كه مستقيما و بي پرده صحبت ميكنيد. اگر قرار بر هتك حرمت بود جناب موسوي در كامنت هاي قبلي شما را بي پاسخ نميگذاشتند پس بدانيد كه تند روي از سوي شما بود !!!!
حالا ميخواهيد ديگران را نصيحت كنيد ؟ من نه از اين قومم و نه از آن قوم و نه حتي دوست ! فقط خواننده اي هستم كه مطلب برايم جالب آمده قصد طرفداري هم ندارم ولي اگر ميخواهيد مشكل را حل كنيد اين راهش نيست ولي اگر ميخواهيد خود را به رخ هم بكشيد پس بتازيد واين را بدانيد كه تاختنتان بسي بيهوده است .
با تشكر .....
پيامرسان
ايميل
ذخيره