خيلي كوتاه: با اينكه محيط ويا خانواده وجامعه ،خود
متولد شدن از يك دين مشخص يك نوع اجبار است. اما خداوندحق خواهي زيبايي
خواهي خدا محوري و انزجار از بدي و.. را در فطرت ما قرار داده و عقلي در
وجود ما قرار داده و تلنگرهاي در طول زندگي در مسير زندگي قرار داده و
راهنماهاي از جمله كتابهاي اسماني كه كامل آن قرآنمي باشد و پيامبران و ايمه معصومين و...كه
اگر كمي دقت كنيم.اين خودمان هستيم كه خوب و يا بد . حق با باطل را انتخاب
مي كنيم. و خداوند هم بنابر نوع رسيدن و فضايي كه هستند انها را درجه بندي
مي كند و به همان اندازه از آنها توقع دارد.
با (چه نوع تيپي را براي دختران و زنان مي پسنيد) بروزم.
خوشحال ميشوم به من سري بزنيد و با نظرات تان مطلب را كاملتر كنيد.
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۸ عصر
اللهم عجل لوليك الفرج
سلام،موفق و پيروز باشيد.
با (چه نوع تيپي را براي دختران و زنان مي پسنيد) بروزم.
خوشحال ميشوم به من سري بزنيد و با نظرات تان مطلب را كاملتر كنيد.
آماده تبادل لينكم
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰ عصر
پيامرسان
ايميل
ذخيره