نظردهنده: برادرت

كاشكي تصويرش واضح تر بود برادر
يكشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۲:۱۳ عصر
پاسخ: تو شلوغي درمانگاه و آزمايشگاه نتوانستم تصوير خوبي با موبايل بگيرم. فلوچارت هم پشت شيشه بود، پشت جايگاه متصدي پذيرش. البته غرض بنده هم ارائه فلوچارت نيست، زيرا آنكه سر جايش قرار دارد و هر كسي ميتواند با مراجعه به درمانگاه ببيند. تخصص بنده هم پزشكي نيست كه اهميتي به محتواي آن بدهم. لذا، راستش، خودم هم روند نمايشداده در فلوچارت را دقيق نشدم اصلاً. تشكر.