نظردهنده: بخش خصوصي

سلام عليكم رحمت الله و بركاته و دفع شر منك! دكتر غلامعلي افروز يا دكتر گلزاري يادم نيست كدام شان، يكبار شنيدم كه مي گفتند به خانواده هايي كه بچه هم دارند و اختلاف خانوادگي هم ندارند هميشه مي گويم هميشه يك بار در ماه بايد بدون بچه ها فقط خودتان به رستوران برويد و غذا بخوريد تا بدون حضور هيچ كس با هم در رستوران با هم صحبت داشته باشيد. تا بعدها دچار اختلاف خانوادگي نشويد. راستش فكر مي كنم پيشنهاد تاسيس اين كافه را در داخل مراكز مشاوره خانوادگي بدهيد. اگر ديده باشيد مراكز آزمايش پزشكي كه نياز هست مريض ناشتا مراجعه كنيد كافه هايي در داخل خود دارند كه مريض بعد از آزمايش مي تواند براي صرف صبحانه به آنجا برود، البته بيمارستان هاي بزرگ خارج از كشور عموماً كافه هاي بيست و چهار ساعته دارند كه معروف به كافه صبحانه هستند زيرا در بست و چهار ساعت فقط غذاهاي صبحانه را سرو مي كنند، خدا شما را حفظ كند
يكشنبه ۱۸ دي ۱۴۰۱ - ۸:۳۸ عصر
پاسخ: سلام. از پيشنهاد شما سپاسگزارم. اگر توانستم و مسيرم خورد حتماً اين پيشنهاد را با مركز مشاوره حوزه طرح ميكنم. ياعلي