نظردهنده: بازم پيروز

مرد مؤمن! تو كه مي دوني كه سخت مشغول مريض داري هستيم, چرا خبرم نكردي؟ سريعا خبرم كن تا قاط نزدم.
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۹ عصر
پاسخ: برادر مؤمنتر از جانم، خب چه كنم! گرفتاري است ديگر! نشد كه خبر دهم. اميدوارم حال ابوي گرام هر چه زودتر بهتر شود. فعلاً اصفهان هستم (البته به كسي نگيها! :) بعد از اصفهان احتمالاً يه شهر ديگه برم. فكر كنم بايد ايرانگردي كنم تا يه جايي رو براي زندگي پيدا كنم. يه جايي كه با هزينه كم و به دور از دشمنان خدا (دروغگو واقعاً دشمن خداست) زندگي جديدي را آغاز كنم، با يك نام جديد و يك هويت متفاوت! يه موقع تونستم باهات تماس ميگيرم. ياعلي