نظردهنده: اكبري

سلام سال نو مبارك
جناب سوال داشتم در مورد نرم افزار اسمتون،چرا فقط چند ماه خاص رو ميشه انتخاب كرد؟پس بقيه ماهها مثلا بهمن كه دلو ميشه يا شهريور كه سنبله ميشه تكليفشون چيه وچطور واسه اين ماهها بايد اين برنامه استفاده بشه؟تشكر منتظر پاسختون هستم بابت نرم افزار هم سپاس گذار...
شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۵:۴۲ عصر
پاسخ: اينهايي كه ميبينيد ماه نيستند. بلكه صورتهاي فلكي هستند. البته كه ماههاي سال شمسي را نيز از روي صورتهاي فلكي ميتوان شناخت. ولي در محاسبه طالع، از صورتهاي فلكي يا اصطلاحاً بروج استفاده ميشود. چون اين نرمافزار براي يافتن نام مناسب طراحي شده، من برجهايي كه طالع نحس يا ممتزج داشتند را حذف كردم. تا استفاده نامناسب از آن نگردد. بنابراين شما تنها طالعها و برجها و كوكبهاي سعد را مشاهده ميفرماييد.