نظردهنده: ايمان
شما چرا با ابزار نظام كفر حرف مي زنيد از شما بعيد است!!!!!!!!!
پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۸۵ - ۱۱:۴۵ صبح
پاسخ: اين پيغام را حتماً يك دوست نزديك فرستاده است، دوستي كه خوب مرا ميشناسد، حتي بهتر از خودم، ولي نام خود را ثبت نكرده... آري سخن گفتن با ابزار كفر را نميپسندم و تو برادر گرامي اين را نيك ميداني، ولي معتقد به دوران گذار و ايام ضرورت هستم و نسبيت تمام انديشه مرا فرا گرفته، مطلقنگر نيستم و اين خلاصه و چكيده اعتقاد من است. لذا در ضرورت اكل ميته را جايز ميدانم و اين از آن باب است برادر!

برادر محترم اين ميته سمي است و سم شيريني دارد تا مي تواني نخور و ديگران را هم منع كن.خود داني
يكشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۵ - ۱۲:۳۱ عصر
پاسخ: برادر عزيزم ايمان... اي كاش بيشتر سخن ميگفتي و لا اقل نشاني از خود بر جاي مينهادي، تا بدانم چه غيبتي كردم و چه بهتاني زدم كه شايسته اين گفتار گشتم! التماس دعا دارم برادر عزيزم