نظردهنده: اويسي
سلام يكي از دوستان طلبه در شرف طلاق دومش است چرا اينقدر طلاق زياد شده؟ زنان نميتونن با ما طلبه ها بسازن. شيخ جعفر مجتهدي تا نزديك اواخر عمر تنها بود كاش من هم از دست اين زنها راحت ميشدم تا درسم را بخوانم و زندگي ساده طلبه ايم را ادامه دهم؟
سهشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳ عصر
پاسخ: سريال ساختمان پزشكان را تا به حال ديدهايد؟ دليلش آنجاست. دليل زياد شدن طلاق را در فرهنگي بجوييد كه رسانهها به شدت در حال ترويج آن هستند. :ه