نظردهنده: اويس
سلام
بسي جاي بكر و زيبايي است. آدرسش را بگوييد شاكر خواهيم بود.
در ضمن ما هم حاضريم در متينگ 8 نفرتان عضو شده و حداقل شركت كنيم.
و سوال آخر، مگر طلاق گرفتي و جدا شدي؟!!
دوشنبه ۱۹ دي ۱۳۹۰ - ۸:۴۵ صبح
پاسخ: عليكم السلام. اولاً بله جاي بكر و زيبايي است. ثانياً آدرسش را نميگويم تا در آرزوي آن بمانيد :) ثالثاً ورود به ميتينگ ِ ما فرآيند دشوار و پيچيدهاي دارد كه در حال تنظيم قواعد و قوانين آن هستيم. هر وقت عضوگيري شروع شد خبرتان خواهيم كرد. رابعاً حاشا و كلاّ، مرد مگر طلاق ميگيرد؟ هرگز، آن زن است كه طلاق ميگيرد، مرد فقط طلاق ميدهد. خامساً بله، من زنم را طلاق دادهام و از اين بابت خداي را هر روز شكر ميكنم. :) سادساً از بذل توجه شما سپاسگزارم. التماس دعا و ياعلي

سلام سيد
نمودار درختي رو توي جوملا چطوري ميشه پياده كرده؟
آيا كد يا پلاگيني در اين خصوص داري؟
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ صبح
پاسخ: سلام برادر. متأسفانه با جوملا زياد آشنا نيستم و براي كارهاي درختوارهاي و نمودارهاي اينچنيني خودم مجبور شدم كد به زبان ASP بنويسم كه در نشاني
http://pooyashop.ir ميتوانيد مشاهده بفرماييد (با كاربر test و رمز 123654 وارد شده، از منوي پايين در مديريت محصولات گزينه درخت موضوعات را انتخاب بفرماييد) و يك بار هم به زبان VB.Net نوشتهام كه در همين
http://pdmdemo.ir قرار دارد. ولي يك ابزار جالب قبلاً ديده بودم كه Treeview داشت كه نمونهاش را در نشاني
http://smstrend.ir قرار دادهام.