نظردهنده: ام محمدامين

سلام سال تحويل سامرا بودم.بالاخره پريدم.مديونتونتم وتاعمر دارم دعاگوتون.التماس دعا
اللهم اني اسيلك ايمانا تباشر به قلبي ويقينا صادقا حتي اعلم انه لن يصيبني الا ماكتبت لي ورضني من العيش بما قسمت لي يا ارحم الرحمين
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹ صبح
پاسخ: و عليك السلام. زيارت قبول. بزرگواريد. متشكرم از دعاهاي خيرتان كه آثار آن را در زندگي خود حس ميكنم. بنده نيز بهترينها را از خداوند متعال براي شما آرزو مينمايم و متعاقباً خود را مديون كرم حضرتعالي ميدانم. اتفاقاً چند روز پيش هديه غديريهاي كه از شما به دستم رسيده بود را مينگريستم و يادتان ميكردم. سيادت شما چون سايهاي بر سر ما و افتخاري هميشگي و پايدار، فراموشناشدني و احترامبرانگيز است. خاطرتان خطير و خاطرههايتان درخشان. سلام حقير را به محمدامين عزيز برسانيد. سربلند و مؤيد. ياعلي