نظردهنده: امير منصور معزي
كاربر گرامي، سلام
در تاريخ
دوشنبه 1 اسفند 90 نوشته
(سياحت ِ زمستانه) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در
مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۶:۲۱ صبح
پاسخ: تشكر برادر!
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۹:۲۵ عصر
پاسخ: تشكر!
دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۶:۱۴ صبح
پاسخ: نظر لطف شماست به وبلاگ ناچيز بنده! :) شما نيز موفق باشيد.
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۶:۵۵ عصر
پاسخ: خيلي ممنونم!
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲:۰۹ صبح
پاسخ: تشكر :)
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲:۴۶ صبح
پاسخ: تشكر. ولي يه سؤال: يه وقت نكنه جوانهاي مردم منحرف شوندها...! غرض نويسنده اين بود كه بگويد كسي كه زاويه نگاه «كوچكي» دارد و تمام جهان را از منظر دكه سيگارفروشي ميبيند، اگر فلسفهبافي هم كند، فلسفه نادرستي خواهد داشت. چه بسا فيلسوفاني كه همين نقص در انديشهشان يافت ميشود. يك وقت نرويد سيگاري شويد بگوييد فلاني گفت خوب است! (خودم هم سيگار را ترور كنم :) اما يه سؤال ديگه: نديده بودم در عنوان مطلب مجله، نام نويسنده را هم بگذارند! نكند ترور نويسنده هم منظور بوده است؟! :]
سلام
و رحمت خدا برشما. البته نوشته ي خوب شما آنقدر شفاف و روشن و البته شيرين است
كه بي شك هرخواننده ي فهيمي به پيام مطلب دست خواهد يافت و بعيد است كسي از اين
رهگذردچار انحراف شود و يا كار به ترور شما بكشداگر چه دراينصورت هم مأجور هستيد
ان شاء الله :) اما درخصوص اسم نويسنده درتيتر،بسته به سلايق افراد والبته نوشته
ها متفاوت است، حقير درمدتي كه درخدمت دوستان بوده ام درخصوص مطالب مفيد و دست
اول و ناب باتوجه به كوتاه و بلندبودن عناوين و امكان اضافه كردن اسامي
نويسندگان ارجمندباتوجه به محدوديت تعداد حروف درعناوين به نظرم امده كه اين كار
درتيتر زني مفيد و به جاست.حالا اگر اين هم به ترور شما كمكي كند كه البته
حقيرهم دراجرتان شريك مي شوم :)) درهرصورت هميشه از مطالب خوب شما بهره مند مي
شوم .درپناه خداوند باشيد.
|
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۸ عصر
پاسخ: آجرك الله فيالدارين! خيلي سپاس. بزرگواري فرموديد با اين پاسخ سرشار از محبت. غرض از آن مطلب هم فقط يك جور شيرينكاري بود :) وگرنه بنده كه به تمامي منتخبين ملّت احترام ميگذارم و ارادت تامّ و تمام دارم، خصوص منتخبين دبيري پارسيبلاگ كه خانه خودمان است و نسبت به آن حسّ متفاوتي داريم. شهر ما خانه ما كه گفتند همين پارسيبلاگ است. ممنون از همه دبيران زحمتكش. پايدار باشيد!