به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: امير منصور معزي
كاربر گرامي، سلام
در تاريخ دوشنبه 1 اسفند 90 نوشته (سياحت ِ زمستانه) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۶:۲۱ صبح
پاسخ: تشكر برادر!
كاربر گرامي، سلام
در تاريخ پنج شنبه 4 اسفند 90 نوشته (شيوه سيدجمال در جنگ نرم) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
پنج‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۹:۲۵ عصر
پاسخ: تشكر!
كاربر گرامي، سلام
در تاريخ دوشنبه 1 اسفند 90 نوشته (قدرت پنجمين نسخه HTML) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۶:۱۴ صبح
پاسخ: نظر لطف شماست به وبلاگ ناچيز بنده! :) شما نيز موفق باشيد.
كاربر گرامي، سلام
در تاريخ پنج شنبه 7 ارديبهشت 91 نوشته (جريان شناسي مصلحان علم ِمدرن) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
پنج‌شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۶:۵۵ عصر
پاسخ: خيلي ممنونم!
كاربر گرامي، سلام
در تاريخ دوشنبه 25 ارديبهشت 91 نوشته (حل مشكل جبر و اختيار ) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲:۰۹ صبح
پاسخ: تشكر :)
كاربر گرامي، سلام
در تاريخ چهارشنبه 27 ارديبهشت 91 نوشته (فلسفه سيگار؛سيدمهدي موشَّح) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲:۴۶ صبح
پاسخ: تشكر. ولي يه سؤال: يه وقت نكنه جوان‌هاي مردم منحرف شوندها...! غرض نويسنده اين بود كه بگويد كسي كه زاويه نگاه «كوچكي» دارد و تمام جهان را از منظر دكه سيگارفروشي مي‌بيند، اگر فلسفه‌بافي هم كند، فلسفه نادرستي خواهد داشت. چه بسا فيلسوفاني كه همين نقص در انديشه‌شان يافت مي‌شود. يك وقت نرويد سيگاري شويد بگوييد فلاني گفت خوب است! (خودم هم سيگار را ترور كنم :) اما يه سؤال ديگه: نديده بودم در عنوان مطلب مجله، نام نويسنده را هم بگذارند! نكند ترور نويسنده هم منظور بوده است؟! :]
سلام و رحمت خدا برشما. البته نوشته ي خوب شما آنقدر شفاف و روشن و البته شيرين است كه بي شك هرخواننده ي فهيمي به پيام مطلب دست خواهد يافت و بعيد است كسي از اين رهگذردچار انحراف شود و يا كار به ترور شما بكشداگر چه دراينصورت هم مأجور هستيد ان شاء الله :) اما درخصوص اسم نويسنده درتيتر،بسته به سلايق افراد والبته نوشته ها متفاوت است، حقير درمدتي كه درخدمت دوستان بوده ام درخصوص مطالب مفيد و دست اول و ناب باتوجه به كوتاه و بلندبودن عناوين و امكان اضافه كردن اسامي نويسندگان ارجمندباتوجه به محدوديت تعداد حروف درعناوين به نظرم امده كه اين كار درتيتر زني مفيد و به جاست.حالا اگر اين هم به ترور شما كمكي كند كه البته حقيرهم دراجرتان شريك مي شوم :)) درهرصورت هميشه از مطالب خوب شما بهره مند مي شوم .درپناه خداوند باشيد.

پنج‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۸ عصر
پاسخ: آجرك الله في‌الدارين! خيلي سپاس. بزرگواري فرموديد با اين پاسخ سرشار از محبت. غرض از آن مطلب هم فقط يك جور شيرين‌كاري بود :) وگرنه بنده كه به تمامي منتخبين ملّت احترام مي‌‌گذارم و ارادت تامّ و تمام دارم، خصوص منتخبين دبيري پارسي‌بلاگ كه خانه خودمان است و نسبت به آن حسّ متفاوتي داريم. شهر ما خانه ما كه گفتند همين پارسي‌بلاگ است. ممنون از همه دبيران زحمتكش. پايدار باشيد!

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN