نظردهنده: امير

باسلام
من يك كارمند هستم،
همسرم يكماه است كه خانه را ترك كرده اند،يكبار براي اوردنش تلاش كردم كه با توهين و اهانت بدر زنم مواجه شدم،درخواست تمكين هم داده ام،
سوالم اينه كه همسرم ميتواند بدون دليل خاصي طلاق بكيرد? شرايط موفقيت درخواست حكم تمكينم جيه?
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ صبح

يك سوال ديكر هم داشتم،
همسرم هيج مدركي دال بر داشتن جهيزيه ندارد،ايا باز هم ميتواند براي استرداد جهيزيه اش تلاش كند? با جه مدركي ميتواند ادعايش را اثبات كند?
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ صبح
پاسخ: هر پروندهاي ويژگيهاي خاص خود را دارد. در دادگاه نيز علاوه بر سند كتبي، شهادت شهود نيز اعتبار دارد. بنابراين، بهترين كار مشورت با يك وكيل است. به صورت حضوري به يك وكيل اگر مراجعه نماييد، دقيقتر ميتواند به پرسشهاي شما پاسخ دهد. آنچه بنده در اين نوشته وبلاگي بيان كردم، تنها موارد كلّي و عمومي بود، آنهم مبتني بر تجربهاي شخصي و شامل شرايط خاص نميشود.

سلام مردي 30 ساله هستم كه 10 سال تمام شبانهروز كار كردم تا توانستم براي خودم مغازه و خانه بگيرم و الان در زندگي به مشكل خوردم و زني را گرفتم كه از هر لحاظ دنبال تلكه كردن من است و بابت مهريه همه چيز را توقيف كرده و الان به خانه برگشته بعد يك سال اما هنوز پرونده را مختومه نكرده و من هر روز با ترس و لرز به زندگي ادامه ميدم طوري شده كه بيماري اعصاب گرفتم ولي دلم نميخواد دسرنج سالها تلاشمو بدم بهش تا بهم بخنده تورو خدا راهنماييم كنين از سر اين آدم خلاص شم و بفهمم زندگي كردن رو
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۳۶ عصر
پاسخ: هر پرونده مقتضيات خود را دارد. بهتر است در شهر خود، اطراف محل زندگي، دفتر وكالتي بيابيد و با وكيل مشورت نماييد. او با ديدن پرونده ميتواند راهكارهايي را به شما پيشنهاد نمايد. إنشاءالله خداوند ياري نمايد و قوانين نادرست حقوقي موجود برطرف گردد تا ديگر چنين مسائلي روي ندهد. موفق باشيد.
salam
seyyed vaghean hoseleye shomaro tahsin mikonam
be omide farahe agha emame zaman
جمعه ۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۲:۲۵ صبح
پاسخ: تشكر! اميدوارم شما نيز در ظل توجهات و عنايات الهي به آرزوهاي خود دست يابيد.
آسمانسهشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲:۳۹ عصر
پاسخ: اين كلمه در نرمافزار هست. اما به شرطي نمايش داده ميشود كه گزينه «بدون صداي ــِـ» را غيرفعال كنيد. زيرا درست آن به اين شكل است «آسِمان». موفق باشيد.

سلام برادر عزيزم من كد شما رو نگاه كردم بسيار عالي بود و جاي تشكر فراوان داره من يك متغيير ديگه هم بهش اضافه كردم جهت تعيين خروجي يعني در زمان فراخواني تابع تعيين ميكنيد كه كدام نوع از خروجي هاي تابع براي شما برگردانده شود
بجاي اينكه تابع را ويرايش كنيد
ALTER FUNCTION [dbo].[G2J] ( @intDate DATETIME ,@OutPut_Mod as tinyint)
-----------------------------------------------------------------------------
IF @OutPut_Mod = 0
SET @DayDate = @shRooz + " " + LTRIM(STR(@shDay,2)) + " " + @shMaah + " " + STR(@shYear,4)
--پنجشنبه 17 ارديبهشت 1394
IF @OutPut_Mod = 1
SET @DayDate = LTRIM(STR(@shDay,2)) + " " + @shMaah + " " + STR(@shYear,4)
--17 ارديبهشت 1394
IF @OutPut_Mod = 2
SET @DayDate = STR(@shYear,4) + "/"+LTRIM(STR(@shMonth,2)) + "/" + LTRIM(STR(@shDay,2))
--1394/2/17
IF @OutPut_Mod = 3
SET @DayDate = REPLACE(RIGHT(STR(@shYear, 4), 4), " ", "0") + "/"+ REPLACE(STR(@shMonth, 2), " ", "0") + "/" + REPLACE(( STR(@shDay,2) ), " ", "0")
--1394/02/17
يكشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ صبح
پاسخ: سلام. بله بسيار عاليست. تشكر.

آقا خيلي ممنون از لطف شما بي نهايت عالي بود
چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲:۴۸ عصر
پاسخ: موفق باشيد.

سلام جناب موشح
ضمن تشكر از مطلبتان، بنده طلبه و ساكن پرديسان هستم، كدام نجاري برديد براي برش اگه آدرس يا تلفني داريد بفرماييدf
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۴:۴۴ عصر
پاسخ: سلام. نيروگاه، از ميدان توحيد كه بگذريد، يك پل بزرگ روبهروي شماست، جايي كه قبلاً ميدان امينيبيات قرار داشت. از روي پل كه بگذريد، دو سه كوچه كه بگذريد، خياباني سمت راست شماست كه نبش آن خيابان و در سمت چپ، شركت بزرگ فروش چوب را ميبينيد. نماي تمام مغازه هم از چوب است. نشاني آن را روي نقشه پيدا كردم، اين است:
http://www.google.com/maps?f=q&z=16&q=34.649443,50.849023 معمولاً از 8 صبح باز ميكنند، ولي متصدّي دريافت سفارش ظاهراً بعد از 9 ميآيد. در سمت خيابان توحيد را بستهاند و از در داخل كوچه كه يك در بزرگ گاراژيست بايد وارد شويد. بيشتر اوقات هم چندين نجّار در حال سفارش هستند. موفق باشيد إنشاءالله. راستي، اگر بخواهيد در بسازيد براي كمد يا كابينت، نياز به سوراخ مخصوص «گازر» داريد. دستگاه آن را هم دارند، ولي وقتي من رفتم گفتند خودتان بايد استفاده كنيد. يعني وقت نداشتند. خودم درهاي كمدها را زير دستگاه گازرزن گذاشتم كه سوراخكاريهاي مربوط به لولاهاي مخصوص را انجام ميدهد. خلاصه اگر با پرينت كاتمستر برويد، خيلي سريعتر به جواب ميرسيد. فراموش نكنيد دورهايي كه بايد نوار بخورد پس از برش، زير عدد مربوطه با مداد خط بكشيد. يا بايد به خودشان بگوييد تا خط بكشند. موفق باشيد. يه چيز ديگر، اگر نئوپان ملامينه سفارش ميدهيد، بستن پيچها خيلي سخت خواهد بود، من كه فشار زيادي به دستم آمد. چون نئوپان بافت غيرهمگن و در بعضي جاها خيلي سخت دارد، بر خلاف MDF. يا بايد تحمّل درد كف دست را داشته باشيد و يا از دوستان و رفقا بايد پيچگوشتي برقي امانت بگيريد. ياعلي