نظردهنده: الميرا

با سلام مهريه من 500 تا سكه بود 200 عددش رو مطالبه كردم اما چون شوهرم اموالشو به نام كساي ديگه كرده بود نتونستم مالي ازش معرفي كنم ، براي پيش پرداخت 22 عدد و 2 ماه يكبار 1 سكه تمام راي دادن اما اعسار داد و 22 عدد پيش پرداخت به 12 عدد كاهش يافت ...حالا بعد 6 ماه دوباره اعسار داده و 4 الي 5 عدد بايد مي پرداخته كه پراخت نكرده ...سوالم اينست كه الان تكليف اون 4 يا 5 تا سكه تمام من چي ميشه ؟ ايا از وقتي كه براي اعسار اقدام كرده حسابه كه بايد منتظر بمونم ببينم چي ميشه يا تا راي نهايي ربطي به ميزان اقساط گذشته نداره......طورو خدا كمكم كنيد نياز فوري دارم 13 ارديبهشت دادگاهمه
سهشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱:۲۹ عصر
پاسخ: در اين خصوص بياطلاعم.

ببخشيد واضح نگفتم مي خوام بدونم اقساط عقب مانده مهريه را 1-طبق راي قبل از اعسار به من مي دهند يا 2-طبق راي جديد و بعد تجديد نظر به من پرداخت ميشود ، اگر در حالت بعد راي جديد است ايا از موقعي كه شوهرم دادخواست اعسار داده محاسبه ميشود يا بعد از راي دادگاه مهريه ام كمتر مي شود و اقساط گذشته به من پرداخت ميشه ...ممنون اگه جوابمو فوري بدهيد ...خيلي استرس دارم
سهشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱:۴۳ عصر
پاسخ: اطلاعي ندارم. به يك حقوقدان يا وكيل دعاوي مراجعه بفرماييد.