
سلام.طاعاتتان قبول
سوالي كه مدتهاست ذهن من رو به خود مشغول كرده و در پي پاسخ آن هستم.ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد
وقتي كه شيطان به انسان سجده نكرد خداوند شيطان را از بهشت راند ومعروف به رجيم شد ، چطور شد كه شيطان رجيم دوباره به بهشت برگشت به بهشت وآدم و حوا را گمراه كرد؟
پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۳:۲۹ عصر