سلام.ممنون كه جوابمو دادين.فعلا موقعيت پرسش ندارم.ان شائالله فرصتي باشه فردا براتون كامنت ميذارم.موفق باشين .شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ - ۳:۵۲ عصر
سلام.من توصياتي دارم.1/حرفام ممكنه كمي جنبه سياسي بگيره برا همين اگه جايي گفته شه عوارض خواهد داشت.برا همين بايد شجاعت اين جور بيان ها رو داشته بتشين.
2/من حرفاتونو اگر سياسي باشند وياوجهه مخالفم اصولا جايي نميگم.بنابراين از اين لحاظ آزادانه صحبت كنين.
3/حرفايي كه در اين باب رد و بدل ميشه به طور خصوصي توي كامنتا رد و بدل شه. وبابت اين قضيه مطمءنم كنين.
4/يه سر به 3 موضوعي كه توي وبلاگم گذاشتم بزنين و بخونين.....و با جبهه م بيشتر آشنا بشين.كه بعدا دچار ترديد نشين.عنوان اين 3 مطلبو مي نويسم.
1/به قول بچه مذهبي هاي معتقد به ولايت
با اسم وبلاگتون چندان موافق نيستم.چون حق و باطل آشكاره. فقط بايد شجاعت داشت و رفت دنبالش.در معييت عشق الهي وبا منطق.
بنابر اين شايدي وجود نداره. تمام جهان بر اساس بايد و نبايد،خواستن و نخواستن،انجام دادن يا انجام ندادنه.همه چيز اعم از خوب و بد،يا هست يا نيست،چه به صورت كامل وچه ناقص.حق و باطل هم به همين شيوه بالفعل ويا بالقوه اند.و همه شايد ها ضمني و غير محسوسند.واقعيت همان چيزيست كه هست،جه مناسب وچه نامناسب. و حقيقت هم همچنين.با شايد مخالفم.
يكشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱ صبح
راستي آقا سيد بيشتر از اين من رو با تجربياتتون آشنا كنين.
در مورد مطالب وبلاگم هم نظر بدين مگر عيوبشو نقض كنم.
منم براتون نظر ميدم.سر نماز دعا كنيد
حيف كه كلاساي درسيم خيلي فشرده ست والا بيشتر باهاتون كامنت ميشدم..
دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱ عصر
سلام بعد از 2 روز شلوغي كارام بالاخره به وبلاگتون اومدم.
اين مطالب طلاق در مورد خودتونه.
خدائئش چه جور دلتون اومد اين مطالب رو ثبت كنين توي يه وبلاگ كه ديگران بخونند و خدايي نكرده وجهه همسرتون نامناسب بشه.هرچي نباشه زندگي و احساسات شخصيش بود شايد رضايت نداشته باشند.
من كه خودم هيچ وقت به خودم جرات نميدم زندگي شخصي خودم با همسر سابقم رو در ملا نظر ديگران حلاجي كنم.
///////////////////// راستي همسر سابقتون از اين مطالب مطلعند...؟
آقا سيد چرا نمي رين دوباره با همسرتون زندگي كنين. شايد اون بنده خدا واقعا شما رو دوست داشته باشه و مصمم بشه رويه غلطش رو رفع كنه.؟
ممنون ميشم جوابمو بدين.
ياعلي.
چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ - ۳:۴۷ عصر
سلام.قرار نيس موضوع جديد بزارين تو وبلاگتون...........
اگه خواستين توي بحثا وبلاگم در مورد آسيب شناسي خانواده شركت كنين.
شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۲:۳۷ عصر
سلام.قرار نيس مطلب جديد تو وبلاگتون داشته باشين.
اگه خواستين تو مباحثه ي وبلاگيم در باب چند همسري و آسيب شناسي خانواده شركت كنين خوشحال ميشم.
شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۲:۳۹ عصر
سلام.آقا سيد ما اجالتا معلوماتو عمل كنيم.كم كم به مجهولاتم مي رسيم.سر در گمي ما دز مجهولاته بدون راهنمايي چراغ هدايت((امامت))كه باعث اينهمه اشتباهه.درسته دانايان آنچه را مي دانند بياموزند كه به تكليف عمل شود.وگرنه نه هر كه تاخت به ميدان هنروري داند.شما هم غمتونو پشت خنده تون پنهان كنين . و بر اساس معلومات خلق خدا رو من جمله من،راهنمايي كنين.
مردان خدا كم نميارن. در هيج شرايطي.
در باب ازدواج هم معتقدم تا سعي نكنيم كه بفهميم و نخوايم،كاري از پيش نمي بريم.ناداني بدترين مهلكه است براي نوري كه خدا در وجود خاكيمون گذاشت.تنها كار ما بقول شما همين تلاشه. پس موفق باشيد و اميدوارم دفعه بعد اين قدر غمنگين نباشين كه غصه دنيام يادم بياد.ناراحت نشينا ولي يه ذره از عكستون ياد بگيرين.
يه خنده معقولانه رو چاشني زندگي كنين و غمتون الهي باشه.
لطفا در باب آسيب شناسيه نظر بزارين تا مردم هم بالخص من مستفيض شويم.
در پناه خدا.
يكشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۸ صبح
سلام.براي اصولي شدن فقه در حكومت،بايد مردم هم ياري كنند.و مردم دقيقا كپي برداري نسبي اي از حكومت هستند و حكومت هم به اين صورت.
به تبع هر حكومتي نيازمند مردمش است.ما ايراني ها رو مد نظر قرار بدين ببينيد چقدر مردم ما داراي مشكل گريز از فقه و شرع دارند.به همان نسبت دولت دخيل است.چطوريه كه ملت با ماليات و....بايد خرج اقتصاديه دولت و ملت رو هم حساب كنه منتهي دولت......دولت كه نه بعضي سران بي مسئوليت دولت خودشونو زدن به خواب ناز و اگه كسي صداش درآد و اونا رو كمي بجنبونه و بيدار كنه مختل سياسي ناميده ميشه......بحثم رهبر نيست.بلكه كارگزاران دولتيه كه بارشون رو دوش ملت سنگيني ميكنه....مطلب بعديم طلاق عاطفيه.
در پناه حق
شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۳:۵۴ عصر
___$$&&111111111$$$&&____&&1111111111$$&&
___$&1111111111111$$&&__&&111111111111$$$&
__$&1111111111111111$$&&111111111111111$$$& __$&111111111$$$$1111$$1111$$$$111111111$$$&
_$$11111111$$$$$$$$$1111$$$$$$$$$1111111$$$&
_$$11111111$$$$$$$$$$1$$$$$$$$$$$11111111$$&
_$$11111111$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$111111111$&
__$111111111$$$$$___منتظرم__$$$$$111111111$$&
__$&1111111111$$$$$$$$$$$$$$$$11111111111$&
___$111111111111$$$$$$$$$$$$111111111111$&
____&11111111111111$$$$$$111111111111111&
_ ____&11111111111111$$11111111&&111$$&&
____ __&&1111111111111111111111&&11$&&
______ __&&111111111111111111111&&1&
_________ _&&11111111111111111$&_&
__________ ___&&111111111111$$&_
__________ ______&&&1111111$&_
____________________&&&111&
______________________&&&
-----------------------------------------،
سلااااااااااااااااام...ما آپيم..كمي متفاوت تر...با مطلب(هي پيشوني...مارو كجا ميشوني...)
ولا تم سي خت شريها اگم....چز زينه بنه خدات اخوي...ووووي ز دست ايسا....هر چي پيا گن چي تو پا زينه خو.انكي ولا حيف هو
(بي خيال ترجمههه.)
ميدوني از لحاظ شرعي كار حراميه كهههههاين مطالب ماوقع خودتو خانوم سابقتو مي نوييسي...يه وقت يه آشنايي بخونههه...
ضمنا زوجه شما پيامكا رو به دادگاه نشون داده نه اينكه تو سايتا و وبلاگا بزنه...
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۳:۴۳ عصر
مجدد...شالم...آري كمي بر عبري موسلطيم...
نه والا نيميشناسم...معترفم اشتباه كردم...بندهه خدا بچههه با اين روش تربيتي..گناههه به خدا..اگه ميتوني حضانتهه رو بگير....گور ÷در حرف مردم...بچهه هاتن..ريشهه شوني...
خدا رو ميشكرم كه بچههه ندارم....تخصص رشته م كودكانه...
ببين جدي بگير اين تربيتهه رو...
?•’??•’??•’??•’
??•’??•’??•’??•’
?
-?
--?
---?
-----?
-------?
--------?
---------?
-----------?
-------------?
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،¨€¨€???¨€¨€
،،،،،،،،¨€??????¨€¨€
،،،،،،،،¨€???????¨€¨€
،،،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€??¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€¨€????????????¨€¨€¨€
،،¨€¨€??¨€¨€????¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ?????¨€¨€
¨€¨€????¨€¨€??¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€
¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€
¨€????????¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€
¨€¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€????¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€
،،¨€¨€?????¨€¨€¨€?¨€¨€????¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€????¨€¨€?????????¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€???????¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€¨€???????¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€??????¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€????¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------?
---------?
--------?
-------?
-----?
---?
--?
ميگم توجه كردي منم مسلمونم...ايرانيم...به وبلاگمووون نمياين...
البت وبلاگم خيلييييي دانشجووويييهه...ممكنه به دلتون نشينه...ميدونستين شاعرم...چند تا از شعرام تو وبلاگم هست...
قدم برنجااااااااانيد...والا به غرعان...
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۸:۰۲ عصر
نگاه من به پنج گنبد قشنگ جمكراني ات
مرا صدا مي زند...صداي مهرباني ات
مني كه رو سياه تر...ز هرچه روسياه تر
اسير خاك جمكران..خاك آسماني ات
خجالتي كه مي كشد..دل سياه و كافرم
اگر كم است...معذرت ز مهر بي كراني ات
چقدر كج كشيده ام مسير زندگي خود
وبا تمام كجروي...شدم به ميهماني ات
آخر اين سلام و ...دلپيچه,مانده ام والسلام يعني چه؟
منطقم را كنار بگذارم...خسته ام از دكارت و از نيچه
سوره ي عشق تو خرم كرده...دين تو باز كافرم كرده
عقلم از سر پريده مجنونم..من به دست تو گشته بازيچه
==========================
لنگه ات را نديده ام جايي،بس كه اوج مرامي عزيزم
بوسه هايي كه از لب فراريست،با غمم هم كلامي عزيزم
من صدايم كه آوا ندارم؛بسكه ره رفته ام نا ندارم
سوره ي يوسفي بي حجابم,من كه كم از زليخا ندارم
غارت غيرتست آه اينجا/بسكه پر وحشتست آه اينجا
مرگ هويتست آه اينجا/سهم من غربت ست اه اينجا
راه گيسوي من را كشيدي؛توي شبهاي شهوت برانگيز
دست بازيچه ي شهوتت شد؛گيسوان پريشان پاييز
خنجرت را كشيدي و كشتي،اشك من را نديدي و كشتي
دست تو بي بلا اي عزيزم؛شادي ام را خريدي و كشتي
======================
بانو اسدي
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۸:۱۲ عصر
شب شد..دوباره عشق تو آمد به سر زد
بر ريشه و اندام من تيش و تبر زد
بادي كه گندمزار مويم را به هم زد
با من ميان باغ مستي ها قدم زد
با منقل عشق تو عادت كرده ام من
امشب براي تو هوس اورده ام من
از دست تو خيلي پريشانم...عزيزم
امشب براي قتل ميمانم ...عزيزم
امشب كمي بايد جنايتكار باشم
چاقو كشم...عشقي كشم..مكار باشم
امشب براي تو سياست ميكنم من
خود را زدست عشق راحت ميكنم من
حالا ببين من نقطه ي پايان دردم
عشق تو را از صفحه ي دل پاك كردم
حالا كه مستي فرصت خوبيست ديگر
من كشتمت..امشب تنت خونيست ديگر
راحت شدم...فرياد مستي ميكشانم
او نيست ديگر...نيست ديگر..نيست ديگر
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۸:۱۸ عصر
شب شد..دوباره عشق تو آمد به سر زد
بر ريشه و اندام من تيش و تبر زد
بادي كه گندمزار مويم را به هم زد
با من ميان باغ مستي ها قدم زد
با منقل عشق تو عادت كرده ام من
امشب براي تو هوس اورده ام من
از دست تو خيلي پريشانم...عزيزم
امشب براي قتل ميمانم ...عزيزم
امشب كمي بايد جنايتكار باشم
چاقو كشم...عشقي كشم..مكار باشم
امشب براي تو سياست ميكنم من
خود را زدست عشق راحت ميكنم من
حالا ببين من نقطه ي پايان دردم
عشق تو را از صفحه ي دل پاك كردم
حالا كه مستي فرصت خوبيست ديگر
من كشتمت..امشب تنت خونيست ديگر
راحت شدم...فرياد مستي ميكشانم
او نيست ديگر...نيست ديگر..نيست ديگر
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۸:۱۹ عصر
ميگم خودمووونيما..فكر نمي كردم عكس هم بشهههه گذاشت...
آزمايششششششششي يه مزاحمتي انجااام دادم...اول نشد...يه دفههه شد...
چيزي نيس ...فكر كنم نشونه ها...آخرالزمانههه...نه؟؟؟؟/
شرمنده جاكامنتي تونو درب و داغوون كردم...من از اين خرابكاري ها زياد ميكنم..امان از فضولي...مجدد معذ.ريييييييم...
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۸:۲۲ عصر
سلام.
اوهه...من تازه 2هزاريم افتاد...اين بانو ناشزه عاشقته...نمي دونه چي كار كنه اين آزارا رو سرتون پياده ميكنه...
اينم مطلب جديدمه....
چند شعر و طنزي تلخ بمناسبت روز مرد...جلسه غيبت از مردان...حق اعتراض داريد منتهي به عواقب نيز بينديشيييد...
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۳:۰۱ عصر


آخي....آقا سيد بچه هاتون چه نازن...مواظبشون باشا....
چه طوماري شد وبلاگتون....
واقعن اين سه تا گل از شماست...حيفن بچه ها بخدا...تو تربيت دقت لازمه ها....مخصوصن دختر خانوم گل...
ضمنن به اين عكسا هم اعتراض ممنوع...با عرض معذرت...
سهشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۵:۵۵ عصر
ن اتفاقن شما بي كسي خودتو نكوب رو سر ما خدا رو داري سيد...
پيامرسان
ايميل
ذخيره