نظردهنده: ارسال نظر به وبلاگها
سلام دوست عزيز.
وبلاگتو ديدم از چند تا از مطالبت خوشم اومد عالي بود.
خوشحال ميشم به سايت من هم سر بزني.
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱:۵۰ عصر
پاسخ: دروغ مي"گويي و اين خيلي بد است. وبلاگ مرا نخواندهاي، از مطالبم نيز خوشت نيامده است. اينجا هم اصلاً نيامدهاي و هرگز هم نخواهي آمد. اين پاسخ بنده را هم هرگز نخواهي ديد. ولي متأسفم كه به خاطر تبليغ سايت خودت، حاضر شدي به اين سايتهاي زرد پول بدهي و چنين دروغي بگويي. چرا دروغ؟ خب راست بگو، بنويس كه ما يك سايتي داريم و شما را به آن دعوت مينماييم. صادقانه و دوستانه. ننويس: وبلاگتو ديدم. اين ميشود دروغ و دروغ مگر از گناهان كبيره نيست؟! ايمان خودمان را به يك تبليغ ساده بفروشيم؟! اين درست است؟ از مؤمن چنين سر ميزند؟!
سلام دوست عزيز.
وبلاگتو ديدم از چند تا از مطالبت خوشم اومد عالي بود.
خوشحال ميشم به سايت من هم سر بزني.
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱:۰۱ عصر
پاسخ: دروغ مي"گويي و اين خيلي بد است. وبلاگ مرا نخواندهاي، از مطالبم نيز خوشت نيامده است. اينجا هم اصلاً نيامدهاي و هرگز هم نخواهي آمد. اين پاسخ بنده را هم هرگز نخواهي ديد. ولي متأسفم كه به خاطر تبليغ سايت خودت، حاضر شدي به اين سايتهاي زرد پول بدهي و چنين دروغي بگويي. چرا دروغ؟ خب راست بگو، بنويس كه ما يك سايتي داريم و شما را به آن دعوت مينماييم. صادقانه و دوستانه. ننويس: وبلاگتو ديدم. اين ميشود دروغ و دروغ مگر از گناهان كبيره نيست؟! ايمان خودمان را به يك تبليغ ساده بفروشيم؟! اين درست است؟ از مؤمن چنين سر ميزند؟!