نظردهنده: ادم شجاع(هر كي هر چي)
![]()
غلط كردم نظر دادم چشم ازادي بيان سيخي چند
![]()
ساكت ميشم ساكت ميشم
دوشنبه ۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۳ صبح
پاسخ: :)

ادبيات خوب و منصفانه نعمتي است الهي، خدا نصيبتان كناد!
واقعا سخن درستي خدا به همه بده بنده همه چيزهاي خوب را براي همه مي خوام خدا به شما هم عنايت كنه
دوشنبه ۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۵ صبح
پاسخ: آمين!

در ان نظر گفته بوديد بد تايپ كردم براي رد گم كني اين نظر ادم شجاع را كامپوترم درست نشان نميده نمي دانم درست امده يا نه گفتم كه يك موقع ردم گم نشه
دوشنبه ۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۹ صبح
پاسخ: مطمئن باشيد كه نميشود... در اينترنت هيچ چيز گم نميشود، حداكثر يه گوشهاي گير ميكند و از حركت باز ميايستد، مگر اينكه ديتالاست فيزيكال باشد كه دليل سختافزاري داشته باشد.