نظردهنده: احمدعلي يزدي
سلام عليكم
منباب تذكر عرض كنم كه همانطور كه اصول فقه مقدمه ي فقه در حوزه مي باشد ، منطق ارسطويي هم مقدمه ي اصول فقه است ، حالا چه حكومتي و چه ...
جمعه ۲۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳ صبح
پاسخ: بله، البته. ولي نكتهاي را دقت بفرماييد؛ وقتي از ضرورت نظام اسلامي به ضرورت فقه حكومتي رسيدهاند، يك گام برداشتهاند، وقتي از ضرورت فقه حكومتي پيبردهاند اصول فقهي متفاوت نياز است، گام دوم، اكنون وقتي در آن تأمل فرمايند، نزديك است كه متوجه منطق و فلسفهاي شوند كه بايد حاكم بر اصول فقه حكومتي شود. اينكه ايشان دو گام را با هم برداشته و در يك مجلس اعلام كرده، بزرگ نيست؟!