نظردهنده: ابوالحسني
....انتشارات ابوالحسني قم:
سلام ....انتشارات ابوالحسني قم:
سلام , سيد خوبي ميگم تا استينات بالاس يكي از اين سايبان كولرها هم برا من بساز.ارادتمند.دكتر ابوالحسني.قم
يكشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱:۲۴ عصر
پاسخ: بزرگواري برادر. اين مطلبي كه مطالعه فرموديد مربوط به تابستان 1393 است. چهار سال است كه آستينام رو پايين آوردم. سلام. بنده نيز ارادتمند هستم. البته هنوز همين سايبان روي كولرمان هست و خنكمان ميكند. خيلي هم راضي هستيم تماماً. همين الآن زير همين كولر نشستهام و خنكاي آن را نفس ميكشم. وقتي هم دست ميزنم روي سقف كولر كاملاً خنك است. برخلاف كولرهايي كه سايبان ندارند و سقفشان هميشه داغ است. موفق باشيد. نوبت شماست كه آستينها را بالا بزنيد. در پناه خدا. تبليغ انتشارات شما هم شد. خدا را شكر. :)