نظردهنده: ابراهيم جهان آراي

سلام
آقا سيد، غير از اين از شما نميشه توقع داشت.
مثل هميشه تمام و كمال كار رو به پايان مي بريد.
ان شاءالله زير سايه حضرت حق هميشه پيروز و موفق باشيد.
يكشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۳:۵۹ عصر
پاسخ: و عليك السلام برادرم. خوشحال شدم. ديدن نام دوستان هميشه اسباب شادي و نشاط است. اميد كه شما نيز در پناه حق، موفق و مؤيد، شاد و سرفراز باشيد. التماس دعا.