نظردهنده: آيدا

به نظر من كه اگه مردها لياقت اينو دارن كه به خاطر مهريه بيافتن زندان و ان شاء الله كه تا ابد همون تو بپوسن كه با زن هاشون عين برده كه سهل است عين حيوون رفتار ميكنن. دست رو زن بلند ميكنن. زنو تو خونه حبس ميكنن. خيانت ميكنن. حالا اينا كه سهل است با پدر زن و مادر زنشون هم عين غلام حلقه به گوش رفتار ميكنن. تازه به زن كه سهله بلكه تو روي پدر زن و مادر زن فحاشي هم ميكنند. خدا ان شاءالله اين مردهاي نامرد رو خودش خوار و ذليل كنه. مردهاي الان مرد نيستن كه. فقط ميان دختر مردم رو ميگيرن ميبرن بدبخت ميكنن بعد كه كارتون به طلاق كشيد زن بد بخت آواره بشه مردها هم برن دختر 20 ساله باكره بگيرن و عشق و حال دنياشون رو بكنن. حتي براي زن مطلقه فرصت ازدواج هم پيش نمياد ديگه.
شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ صبح
پاسخ: خداوند حق مظلوم را از ظالم ميگيرد. اگر در دنيا نشود، در آخرت حتماً ميشود. اين اعتقاد هر مسلمانيست. در پناه خدا.