به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: آشنا
سلام براتون متاسفم كه مردم رو به بازي و سخره ميگيريد من از نزديك در جريان كاراتون هستم ميدونم همه ي اينهايي كه نوشتيد چرت و پرته.
فكر نميكردم براي جلب توجه دست به دروغگويي بزنيد....
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۹:۵۴ عصر
پاسخ: اي كاش يا خودتون رو صريح معرفي مي‌كرديد و يا حداقل مي‌فرموديد كه كجاي عرايض بنده دروغ است. اگر بزرگواري بفرماييد و هر كدام از بخش‌هايي كه به نظرتان دروغ مي‌آيد را ذكر بفرماييد، قول مي‌دهم بلافاصله سند آن مطلب را بر روي همين وبلاگ بگذارم. تمام آن‌چه گفته‌ام مستند است و قابل ارائه. نظر خود را ذيل بحث جهيزيه قرار داده‌ايد، اگر مايل هستيد فيلم بردن جهيزيه را بر روي وبلاگ بگذارم. چشم... فيلم آماده است و با فرمت wmv است كه به سادگي روي اينترنت قرار مي‌گيرد، اما اجازه بدهيد صورت افراد حاضر را شطرنجي كنم و بعد بگذارم روي اينترنت. اين كار را براي شما انجام خواهد داد، تا آخر هفته به بنده فرصت دهيد. :)
سلام كاش يه كم از بچه ها خجالت ميكشيديد و اين قدر به آنها ظلم نمي كردين و مادرشونو از اونها دور نميكرددين اينو مطمئن باشيد كه هر چه قدر هم با آنها مهربان باشيد باز جاي مادر را برايشان نميگيريد هر بچه اي به وجود مادر نياز دارد...
تمامش كنيد...
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۰ عصر
پاسخ: از طريق سه نفر اقدام كرديم كه براي ملاقات با فرزندانشان اقدام كنند، ايشان نپذيرفتند، برادرشان به آقاي انجم كه از سوي بنده مأمور شدند براي ترتيب دادن ملاقات اقدام فرمايند گفت: «همشيره مي‌گويد اگر فرزندانم را ملاقات كنم از احساسات و عواطفم سوءاستفاده مي‌شود». ديگر بايد چه مي‌كرديم؟ مادر شوهر فرزند را به خانه خانم آقاروح‌الله برد و از آن‌جا تماس گرفته شد كه بيايند منزل برادر و فرزند را ببينند، ايشان مخالفت كردند و نيامدند. تمام مدارك و مستندات آن‌چه عرض مي‌كنم موجود است، امر بفرماييد بر روي همين وبلاگ قرار خواهد گرفت. تنها بهانه‌اي نياز است تا همه را در وبلاگ بگذارم، شما بهانه اين كار شويد خرسند خواهم شد. ياعلي
ما گفتيم سيد وارد بحث شيرين جبر و هندسه و مثلثات شده گفتيم كلاس تقويتي بريم پيشش، د نگو خود سيد هم پاش لنگ همين جبره. سيدنا الجبر و الاختيار فيه لا فلوس! الغرب كانورتينگ الساينس تو ماني. المسئله المهمه هي الفلوس. مقالات هاو تو ميك ماني بنويس مستقيذ شويم. العبد المذنب الفقير لله، المستغرب دوستتشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱:۲۱ صبح
پاسخ: البيل بخوره تو بك الغرب كه ماني رو كرده تو عين ما الشرق و شترق كوبيده مدنيّت البيخودش را بالرأس كلّ مسلمٍ و مسلمة في العالم الثالث! و ما فقير من الله الي الكفر شده‌ايم بواسطة التسلط الكفار علينا و علي نفوسنا و علي نساءنا و اولادنا و كل شيء لنا، لست لنا الآن، لأنّ كفار سرقته منّا الكل بأجمعه! الحرف اين‌جا اين است كه ليس الجبر اين سلطه الغرب. بلكه اختيار است هنا لنا في رها شدن از آن! همين و خلاص. رحم الله والديك! ؛)

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN