نظردهنده: ؟

زياد بهش فكر نكنيد اين مشكلات حوزه علميه و مذهبي ها غير قابل حله فقط اعصاب ادم خورد مي شه
مي دونم شعار غلطيه ولي همه ي ما طلاب اخرش به اين شعار مي رسيم خواهي نشوي رسوا همرنگ جماعت شو
الحمدلله مثل اين كه شما هم داريد از خانه نشيني در ميايد
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۵:۵۰ صبح
پاسخ: خانهنشيني؟! دنيا مسافرخانه است. به خانه بازنگشتم هنوز، نزد عزيزاني كه انتظارم را ميكشند؛ حور و غلمان في الخيام و بساتين في جنات تجري من تحت الانهار. وقت خانه رفتن كه برسد حسابي خانهنشين خواهم شد. :)

با اين تفسير شما اميدوارم همه خانه نشين شوند :)
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۶:۲۱ عصر
پاسخ: إنشاءالله. :»

سلام
خسته نباشيد
ببخشيد در رابطه با مشكلي كه دوستتان فرموده بودن (سحر) مشكلي پيدا كرده ايم لطفا اگر كسي را مي شناسيد در اين مورد معرفي كنيد
جزاكم الله خيرا
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸ عصر
پاسخ: متأسفانه در اين زمينه كمكي از دست بنده ساخته نيست. آن دوست عزيز هم كسي را نميشناسد. چند واسطه در كار بوده كه اطلاع از طريق آنان نيز ميسّر نيست. توكّل علي الله فإنه خير حافظاً.