نظردهنده: [حذف نام]
سلآم ميشه ازتون خواهش كنم جواب منو برام بفرستيد.خيلي موضوع برام مهمه.همسرمن درخواست تقسيط مهريه داده بوداماروز رسيدگي ب دادگاه نيومد حالا چي ميشه من بايد چكاركنم؟توروخداجواب بديدسهشنبه ۱۵ دي ۱۳۹۴ - ۶:۱۸ صبح
پاسخ: در اين زمينه اطلاعات زيادي ندارم. بايد با يك وكيل مشورت شود. شايد مشكلي برايشان پيش آمده كه به جلسه دادگاه نرسيدهاند. همه اتفاقات لزوماً مغرضانه و تعمّدي و از روي نيّت پليد نيست. شايد خيلي ساده خودرويشان خراب شده و در راه ماندهاند! شايد هم پشيمان شده يا حالات روحي مناسبي براي شركت در جلسه دادگاه نداشتهاند. در هر صورت به نظر ميرسد شركت نكردن در جلسه اعسار به ضرر شوهر باشد و طبيعتاً ايشان به نفعش بوده تا شركت نمايد.

باسلام
متاسفانه فونت نرم افزار روي سيستم نميخواند . لطفا اسامي كه با اسم مريم و ماه تولد فرزند فروردين مي باشد را ايميل كنيد و يا جهت استفاده از نرم افزار راهنمايي نماييد.
( فونت دو قسمت طالع و كوكب را سيستم نمي خواند. )
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۶:۲۵ صبح

سلام محمد هستم از شبستر سيد جان چون بنده هم از يك طرف جزو سادات تقوي هستم بسيار از اشنايي شما خوشحال شدم از مطالب وبلاگ شما در مورد طالع ابجد در انتخاب نام براي كودكان استفاده كردم تشكر البته بنده با محاسبه طالع ابجد اشنايي دارم در صورت امكان عدد ان سه طالع نحس را بفرماييد كه سيستم اوتوماتيك ان سه عدد را حذف ميكند
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۸:۰۳ صبح
پاسخ: كتابهايي كه در متن بالا معرفي كردهام شماره تمام طالعها را دارند. نميدانم از دانستن شماره طوالع نحس چه هدفي داريد. اميدوارم قصد استفاده نادرست نداشته باشيد. بنده باقيماندهها را اجمالاً و فهرستوار عرض ميكنم: 1. حمل، مريخ، نحس اصغر. 2. ثور، زهره، سعد اصغر. 3. جوزا، عطارد، ممتزج. 4. سرطان، قمر، سعد اصغر. 5. اسد، شمس، سعد اعظم. 6. سنبله، عطارد، ممتزج. 7. ميزان، زهره، سعد اصغر. 8. عقرب، مريخ، نحس اصغر. 9. قوس، مشتري، سعد اكبر. 10. جدي، زحل، نحس اكبر. 11. دلو، زحل، نحس اكبر. 12. حوت، مشتري، سعد اكبر. كه البته 12 يعني باقيمانده صفر باشد. البته اين را توجه داشته باشيد كه بنده هيچ دليلي براي صحّت اين محاسبات ندارم و فقط در همين دو كتابي كه عرض كردهام ديدهام كه معلوم نيست چقدر معتبر باشند.

شما بگيد، آخه من اين پسر بامزه ي بلا رو چه جوري نخورمش دقيقا قصه تعريف كردنشو كه تصور كردم باز دلم رفت براش نقاشي اش تحسين برانگيزه
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۳۵ عصر
پاسخ: إنشاءالله خدا يك دختر گل و ناز به شما عطا كنه، بزرگ كه شد سيدمرتضي رو ميفرستم خواستگاريش! يك داماد پرحرف نصيبتون ميشه اونوقت! :)

سلام، خدا دسته گلاتون رو براي شما و شما را براي ايشان حفظ كند.. از
خواندن مطالبتون لذت ميبرم.... با قلمي زيبا و روان كه داريد و صفايي كه
جاريست در نوشتار تون.... من هم [...] به فرزندان آموخته ام به
من "تو" بگويند... تا صميميت و دوستي را بيشتر حس كنم و حس كنند.و شما
اولين كسي هستيد كه ميبينم اينگونه ايد..... . مويد و سربلند باشيد.
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۰۴ صبح
پاسخ: سلام. صحيح ميفرماييد. «تو» چه حسّ صميميّتي ميآورد. وقتي شريفترين انسانها را نيز «تو» خطاب ميكنيم و ميگوييم: أشهد أنّك قد أقمتَ الصلاة... چرا به خودمان كه ميرسيم اسير بازي با واژگان گرديم؟! جالب اينكه مثال روشني از مطلبي كه فرموديد در زندگي روزمره ما وجود دارد؛ زوجهاي جوان تا وقتي با هم مهربانند «تو» خطاب ميكنند هم را، دعوايشان كه ميشود «شما» ميگردند. نشان ميدهد كه «شما» در فرهنگ ما چقدر دوركننده و فاصلهدهنده است! ديدهام كه عرض ميكنم! :) پ.ن.1. سابق بر اين وقتي طرف مقابل زندگي به من ميگفت «شما»، ميفهميدم اشكالي در كار است، ايشان از چيزي ناراحت و خشمگين است و قرار است توبيخ شوم! :) پ.ن.2. پيام شما را با حذف اسم عمومي كردم، چون احساس كردم شايد مفيد باشد. اميدوارم بيادبي تلقّي نگردد.
سلام و وقت بخير
من يك نظري در اين پست داده بودم:
[...] ظاهرا وبلاگ ايشون بروز رساني نميشه
اسمم [...] هست
لطفا
اگر امكان داره نظر من را پاك كنيد، چون [...]
ممنونمشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۵:۳۵ عصر
پاسخ: سلام. اين وبلاگ در اختيار مدير پارسيبلاگ جناب مهندس فخري است و بنده دسترسي به آن ندارم. من از سال 1383 پس از پايان طراحي و توليد سورس پارسيبلاگ كه در آن همكاري و همراهي داشتم، ديگر ارتباطم با پارسيبلاگ قطع شده است و سمتي در آن ندارم. ميتوانيد از طريق پارسي يار كه معمولاً ايشان در آن قسمت فعال هستند اقدام بفرماييد شايد بتوانيد با مدير تماس بگيريد. اين نشاني:
http://modir.parsiblog.com/me