نظردهنده: **

سلام و ارادت
خداقوت
چقدر جذاب شرح نفس و طمع انسان رو بيان كرديد .
مويد و منصور باشيد .
شنبه ۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲:۴۵ عصر
پاسخ: سلام. خيلي وقت است كه قصد دارم اين داستان را بنويسم. شيوه كار بانك را ترسيم ميكند، در قالب يك داستان كوتاه. هي امروز و فردا ميشد. بالاخره شروع به نوشتن كردم. اينطور شايد بهتر بشود بانكداري را معرفي كرد. ممنون از لطف شما.

الحمدلله رب العالمين كه شروع به نوشتن كرديد و موضوع بسيار خوبي هست . توفيقات شما روزافزون و التماس دعا
يكشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۳:۴۵ صبح
پاسخ: سپاسگزارم. محتاج دعاي خير حضرتعالي هستيم. در پناه خدا.